Atlantisz Emlékezete a Lélek játéka c. társasjáték megalkotójával, Salamon Laurával beszélgettünk az angyalokról kicsit másképpen.

“Az angyalok nagyon szívesen öltenek alakot, mert ez egy roppant kreatív dolog számukra”

Mióta fogalkozol az angyalokkal?

Gyerekkorom óta bennem élt ez a másik világ, de kamaszkoromban lett egy olyan mesterem, akivel helyre raktuk azt, amit én ösztönösen érzékeltem, tehát hogy igenis léteznek más világok. Az érzés és az ösztön elkezdett cimkéket és definíciókat kapni.

16667339_10208821481801207_853410673_o.jpg

2009-ben tartottam az első angyalfoglalkozást. Kizárólag a saját tapasztalataimra épült, s azt a nevet adtam neki, hogy “Együttműködés az angyalokkal a mindennapokban”.Ezzel szerettem volna átadni azt az életérzést, hogy ne egy elkülönült világként tekintsünk az angyalokra, hanem fogadjuk el azt, hogy az angyal az bennünk van, hiszen a belső hangunkkal, a belső világunkban ők folyamatosan jeleznek. 

Te látod is őket, ugye?

Mi emberek a látással a fizikai világunkat azonosítjuk, és nagyon sokszor azért nem látjuk az angyalt mert úgy akarjuk látni, mint ahogyan a világunkat érzékeljük, ahogyan látom az anyukámat a barátaimat. Ilyen értelemben én sem látom az angyalokat. Ahogyan én látom az angyalokat, azt ahhoz tudnám hasonlitani, mint mikor reggel felkelsz és emlékszel arra, hogy álmodtál. És nagyon eleven képkockák tudnak a fejünkben létrejönni de ez valójában egy visszaemlékezés arra, ami éjszaka történt. Miközben nagyon elvont, de mégis nagyon elevenné válnak a filmkockák. Én valahogy így látom az angyalokat. És azt is megtanultam, hogy ez is csak akkor lehetséges, ha az angyal úgy dönt, hogy alakot ölt.

Mint tudjuk az angyalok olyan alakot öltenek, ami számunkra a legbefogadhatóbb. Van aki szárnyas gyönyörű nőt lát, valaki más pedig játékos kis kerubokat Hogyan működik ez?

Ők nagyon szívesen öltenek alakot, mert ez egy roppant kreatív dolog számukra. Mivel nagyon közel áll a szívükhöz a művészet, az önkifejezés, ezért ebben is egy fajta művészi önkifejezést látnak. Mind amikor megalkotják, hogy milyen ruha legyen rajtuk vagy hogy milyen legyen a hajuk. És azt figyeltem meg, hogy vannak olyan angyalok, akik szívesen bújnak ugyanabba a bőrbe, és azonosulnak vele. Mivel ők egy energiahalmaz, amikor alakot öltenek ilyenkor a szellem a lehetőségeit aknázza ki.  Én ezeket az alakokat vagyok képes látni.

Annyira összenőttem velük pici korom óta, hogy  én sokszor nem is fogtam föl, hogy most én vagy az angyal vagy az angyal vagy én. Hanem egyszerűen csak éreztem, hogy nem vagyok egyedül, hogy van egy ilyen plusz védelem, körülöttem, bennem.

Az összenövést kezdem kapizsgálni, én is érzem, hogy velem vannak, ugyanakkor néha képes vagyok picit az illúziók világában elveszni. Te hogy vagy ezzel?

Korábbi éveimben biztosan velem is előfordult, de annyiszor visszadobták a labdát, hogy a felelősségvállalás az egyes szám első személyben az enyém, hogy kialakult bennem egy fajta zéró-tolerancia. Viszont minden, ami engem támogathat ebben a felelősségvállalásban, ott kezdődnek ők. Annak az illúziója, hogy nekem csak kérnem kell, és akkor az angyal majd helyettem megoldja, ez már nincs meg bennem. És ez nem jelenti azt, hogy nem KÉREK! Csak másképp. Nem azt kérem, hogy szállítsa le álmaim férfiját, hanem arra kérem, hogy úgy változhassak, hogy végre összevezethessenek vele.

turbekolas.jpg

Nem adom ki a kezemből a felelősségvállalást, mert ebben annyi sok leckét kaptam, annyiszor mutattak rá, hogy ez miért csapda, miért tévhit, ugyanis senki nem tudhatja jobban, hogy a saját életutam teljesitéséhez mire van szükségem, mint én magam. Emberként ezek az információk ott vannak a tudatalattinkba zárva és ahogy élünk az érzéseink jeleznek.  Az angyal abban tud támogatni, hogy az önismeretem elmélyüljön olyannyira, hogy tudjam mi az, amire nekem 100 %-ban szükségem van, illetve hogy azok a szerencsés véletlenek vagy találkozások, tanulási fokozatok megörténjenek, tökéletes időzitésben az életemben, ami mindehhez szükséges. Ezért van az, hogy ha összhangban vagyok önmagammal, és az angyalaimmal, akkor egyfajta örömteli, harmónikus áramlásban tudom élni az életemet.

Mi a helyzet a nehézségekkel?

Amikor én egy mély pontra kerülök, vagy nehézségek merülnek fel, valahogy azt is már előre megkapom. Mintha egy lélekfejlesztő tréningben részesítenének, és amikor is bekövetkeznek az életemben az igazán erőt probáló feladatok, akkorra azt érzem, hogy köszi, erre már engem előre felkészitettek. Ez egy csodálatos megtapasztalás. Én inkább ebben látom ennek az egésznek a csodáját és szépségét, és nem abban, hogy elmormolok egy imát, egy kérést, majd hátradőlök a fotelban és várom a sült galambot.

Az én világomban ez úgy zajlik,  elmegyek a boltba, hagyom hogy az angyalok a legjobb, legminőségibb alapanyagokat “sodorják” utamba, nyitott vagyok az univerzum ajándékaira, megveszem a hozzávalókat, hazamegyek, bekapcsolom a sütőt. Tehát az előkészítés fázisában is angyali társaságban vagyok, de ahol az angyalok igazán sokat tudnak segíteni, hogy aztán pontos időzítésben vegyem ki azt a sült galambot a sütőből, amikor az a legzamatosabb, legropogósabb. Tehát a lehető legjobbat kaptam együttműködésben. Kölcsönösség van. Én nyitott vagyok az angyalok felé, ők pedig támogatnak. De a felelősség és szabad akarat az enyém. 

Szóval ezzel a kis példával abban szeretnék segíteni, hogy az angyal sem teljhatalmú, ne úgy várjuk a csodát, hogy egyszer csak majd leszállítják nekünk, hanem aktívan éljük az életünket és legyünk nyitottak mindarra a csodára, amit az élet tartogat.

Te mint angyal tanár, angyal szakértő több évtizede velük élsz, lélegzel, neked mit adott az Angyalokkal szárnyalók c. regényem?

Hozzám nagyon közel állt a könyved. Nem fogod elhinni, de 4 nap alatt kiolvastam, nem tudtam letenni, mert rengeteg olyan személyes élmény volt a sorok között, amivel abszoult azonosulni tudtam, és nagyon örültem hogy nem csak én élem meg eképpen az angyalokat.

angyalokkal_szarnyalok.jpg

Én is abszolult ilyen emberközelinek képzelem el őket. És amikor meghívtak a világukba, és egy meditativ állapotban  tényleg bemehettem az angyal városba és végigsétálhattam közöttük, akkor azt láttam, hogy nekik is van egy társadalmuk, és tényleg teljes életet élnek. Az, hogy ők velünk foglalkoznak, az az ő munkájuk, és ez a te könyvedből teljesen átjött. 

Nekem nagy öröm ez a visszajelzés tőled, mert én ugyan szintén gyerekkorom óta tudatában vagyok az angyalok lézetésének, de nem meditáltam velük akkor még, amikor az első részt megírtam.

Azt gondolom, hogy az első részt a lelked íratta le veled, hiszen a lelked valahol ismerte ezt a világot, és valahol együtt dolgozik ezzel a világgal, és lehet, hogy ez a fizikai síkra még nem vetült akkor át, de valahol a lélek vágyában már ott volt az, hogy ilyen szinten együtt legyen az angyalokkal. Ez persze valójában ott is volt, csak a fizikai létbe átengedni, az szerintem egy nagyon nagy lépés és ez nekem sem ment egyik napról a másikra. Évekbe telt, mire megértettem, hogy basszus ez az, csak  túl van misztifikálva, túl dimenzionáltam azt, hogy amikor az angyal mellettem van akkor mi van. Hiszen az anyagi lét ezt erősíti bennünk, hogy kézzel foghatónak kell lennie. Nos ez a világ nem olyan. Ez a világ sokkal inkább dolgozik az érzéseinkkel, és a gondolatainkkal. Gondolatainkon, de méginkább az érzéseinken keresztül próbál terelni. Te azt mondod, hogy ez egy megálmodott világ, amit te bemutattál, de a lelked tudta pontosan, hogy mit csinál.

Ide kattintva beleolvashatsz a könyvbe.

Amikor az ötlet jött, hogy az angyalokról írjak könyvet, az egy annyira bizonyos érzés volt, és akkora sebességgel jött, hogy alig bírtam magammal. Mondd, Lola, kinek ajánlanád ezt a könyvet?

Mindenkinek, aki nyitott az angyali világ felé, aki már gyakorlott vagy még aki keresi az útját,  mert ez egy nagyon emberközeli helyes történet és a sorok közt rengeteg olyan igazság van, amire azt szoktam mondani, hogy akinek füle van, az úgyis meghallja, akinek szeme van az meglátja, nemtől kortól függetlenül, akit érdekelnek az angyalok, annak kötelező elolvasni. 

Atlantisz emlékezete, a lélek játéka. Erről kérlek mesélj egy pár szót, nekem nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Íme egy videó is róla:

Ez a társasjáték valóban a lélek játéka. Először feltárja, milyen szembenállásokkal vagy hárításokkal él a lélek. Utána megmutatja ezekből, hogyan lesznek erőforrásaink.

Az átalakulásban az Univerzum energiái és az angyalok támogatnak bennünket.

Ebbe a játékba bevontam az összes angyalt, akivel személyes kapcsolatba kerültem az életutam során. Aki játszik a lélek játékával, békére, elfogadásra lelhet önmagával. Egységre és szeretetre nevel egy bölcsebb, földön túli tudatosság magaslataiból. 

Tehát ez azért nem egy Monopoly, amit megveszünk a játékboltban, és leülünk vele négyen játszani, jól sejtem?

Igen, pontosan. A minőségi játékhoz szükséges egy jól képzett játékmester, aki maga is érzékeny a spiritualitásra és az angyali világra. Sokrétű tudásra tesz szert a játékmester képzés során, amit én magam tartok. Ezt inkább egy tökéletes munkaeszköznek tartanám azoknak, akik önfejlesztéssel, spirituális gyógymódokkal kezelik a klienseiket. Én havonta egyszer rendezek csoportos játékot, a lolaverzum webolalamon lehet erre jelentkezni, többek közt személyes önfejlesztő foglalkozásokra, angyalkommunikácó tanfolyamra illetve játékmester képzésre is. 

Nagyon szépen köszönöm ezt a csodás interjút.

Berti M. Bagdi

Angyalokkal Szárnyalók c. szerzője. A könyv megvásárolható országszerte a könyvesboltokban, és megrednelhető a www.triviumkiado.hu

Facebook: Berti M. Bagdi writer

2018.01.30