Wellai Yvette, viselkedéselemző, life coach aki terápiás munkáját koreográfusként a tánccal ötvözi.

"Nagyon kreatívak és jó humorúak az angyalok, imádok velük együtt dolgozni."

Egy újabb csodás módját ismertem meg annak, hogy milyen sokféleképpen tudnak bennünket az angyalok segíteni Wellai Yvette munkáján keresztül. 

img_0809_2.PNG

Mióta hiszel az angyalokban?

Annak ellenére, hogy racionális gondolkodású ember vagyok, föld jegy révén, mégis amióta csak az eszemet tudom hittem az angyalokban. Gyógyszerészetet és Pszichológiát tanultam, és a művészet az, ami meghatározza az életemet, ezen belül a tánc, a zene világa, a mozgás. Nagyon érdekes, mert a pszichológiában azt tanítják, hogy a hit képessége 0-tól 2 éves korig alakul ki. Én mindig az angyaloknak címeztem az imáimat.

Anélkül, hogy anyukád mesélt volna róluk, vagy ilyen jellegű mesekönyvet olvastál volna?

Ahogy emlékszem, igen, mindezek nélkül. S hogy ezek után ilyen jellegű könyvek találtak meg, az már ennek a folyománya volt. Mintahogyan a te könyved is ugye rám talált.

Ha jól tudom, már ki is olvastad. Pár szóban elmondanád milyen hatással volt rád a könyv?

„Köszönöm, hogy rám talált. A történet csodálatos és szívmelengető. Az összes léleknek ajánlom, aki keresi az útját, vagy már rálépett, vagy csak emlékeztetni szeretné magát arra, hogy van hit, és vannak nálunk feljebb lévő lények is még ha nem látjuk, akkor is. És hozzáteszem, hogy én egy racionális ember vagyok. Nem lehet letenni, olvastatja magát és utána olyan gondolatokat és álmokat ébresztett bennem, amik megkönnyítik a hétköznapjaimat.

img_0807.PNG

Ki a kedvenc karaktered?

Belfegor, a démon herceg. Ő minden nőnek vonzó lehet. Reményt kelt, hogy igenis van minden rosszból kiút, és minden negatívból, van feljebb, ha valaki akarja és nyitott rá.

Violet, az emberből lett angyal a második kedvencem, ő nagyon vakmerő, bár nincs tisztában mindig az erejével, de tudja használni, és mindig megtalálja mindenhez a kulcsot. Ő is lehet egy példa számunkra, hogy mindegy, hogy mekkora káosz van körülötted, mégis meg tudod találni a fényt.

David és Lili kapcsolata nagyon megragadó. Az ő történetük pedig egész egyszerűen azt tanítja, hogy  aminek meg kell történnie, az úgy is megtörténik.

img_0020.jpg

Voltak-e angyalokkal kapcsolatos élményeid, amit kiemelnél?

Hat éves koromban lehetett, amikor felébredtem, akkor láttam egy alakot az ágyam mellett, Színes fényben úszott, az arcát nem láttam, de egy nagyon magas és jó érzést keltő alak volt. Tudtam, hogy ő volt az őrangyalom.

Emlékszel, hogy ezt megelőzte-e egy traumatikus esemény, vagy bármi, ami indokolta volna, azt, hogy megmutassa magát neked az angyalod?

Nem. Csak az álmaimat figyeltem, voltak periódusok az életemben, amikor feljegyeztem őket. Rendszeresen megálmodtam dolgokat, még ha nem is mondtam ezt el, hiszen azt fixálták bennem a társadalmi elvárások, hogy csak az lehet igaz, amit látok és fizikálisan is elérhetek. Úgyhogy ezekről én soha, vagy csak utólag is beszéltem.  

Volt-e olyan esemény az életedben, ami meghatározóan átalakította az életszemléletedet?

Igen, volt egy agyműtétem, 19 éves koromban. Ez egy szememet felnyitó esemény volt, ennek kapcsán sok mindent átértékeltem, mind életmódban, mind gondolkodásban. Akkor döntöttem el, hogy a jelekre igen is figyelni kell, legyen az testi, lelki, vagy esetleg egy másik világból érkező.

Mi történt?

Mivel magamban tartottam a gondolataimat, ezért a beszédközpontomra nőtt egy tumor, ami aztán meg is terebélyesedett az évek folyamán. Mindent megpróbáltunk, de sajnos elérte azt a méretet, hogy műteni kellett. Szerencsére minden rendben ment. Ezúton is nagyon hálás vagyok a körülöttem lévőknek és az összes segítségnek, ami rám talált.

Igen, bizonyára vigyázott rád az őrangyalod, köszönjük neki. Szóval most már hallgatsz a jelekre?

Most már tudatosan hallgatok. Ezt úgy használom a mindennapokban, hogy ötvözöm a pszichológiával, a viselkedés kutatással, elemzéssel. Mindent megteszek, amit fizikai síkon megtehetek a cél elérése érdekében, aztán rábízom a maradék részét az angyalokra. Hiszek: önmagamban és Bennük is. Minden a megfelelő időben meg szokott érkezni.

Szoktál türelmetlenkedni?

Természetesen - neveti el magát.

Akkor jó, ezzel nem vagyok egyedül. Nos, akkor kicsit a könyvem kapcsán térjünk rá a szerelemre. Szerinted egy nagy ő van?

Szerintem mindig az adott életszituációnkhoz, az életstílusunkba passzoló lélekkel találkozunk, legyen az lelki és fizikai területen, ez a kettő fontos, hogy ötvöződjön. Mindig a megfelelő időben találnak ránk ezek az emberek, nevezhetjük őket nagy Ő-nek vagy lélektársnak, vagy ikerlángnak. És nem egy van szerintem.  A ’babaszerelmek’ után kezdődik a nehézség…

Babaszerelem?  - ezen mosolyognom kell..

Babaszerelemnek hívom azokat, amikor csak úgy sodródunk, és még csak ismerkedünk azzal, hogy mire is van szükségünk. Miután minderre rájöttünk, na onnantól kezdve már válogatunk.  De akárkit hoz az élet az utamba, én mindig hálás vagyok, mert mindig kapok, tanulok valamit, és én is tudok átadni, közvetíteni.

Értem. Most akkor arról mesélj nekem, hogy hogyan dolgozol együtt az angyalokkal?

Az orvosi egyetem után pszichológiát hallgattam, Viselkedés elemző és life coach vagyok. Hivatásomat tökéletesen tudom párosítani a művészetekkel: elindítottam egy „Mind and Body training” programsorozatot, ahol ötvözöm a pszichológiát, a coaching-ot, gyógyszerész tanulmányaimat, mint például a személyre szabott helyes táplálkozást, a nyitott gondolkodással és a mozgással. Ez egy két részből álló hosszabb délutáni program. Mindig adott témával foglalkozunk, járjuk körbe, dolgozunk önmagunkon, szélesítjük a látásmódunkat. Mindtraining során általam előre megtervezett pszichológiai szálon megyünk végig, amihez téma specifikusan összeállított munkafüzetettel készülök. A Bodytraininget irányított mozgás formájában erre építem rá. A koreográfia elkészítése során használom az angyali inspirációt.

yvette_wellai_7.JPG

Külön kéred, a segítségüket?

Szoktam rájuk figyelni, mikor alkotás közben elakadok, akkor egy pár percig mással foglalkozom, elengedem, majd visszatérek és tudom, hogy hogyan folytassam. A workshop utáni csillógó szemekből látom, az érkező üzenetekből olvasom, hogy menniyre betalál az adott koreográfia, miben és hogyan történt előrelépés az adott életterületen. Nagyon kreatívak és jó humorúak az angyalok, imádok velük együtt dolgozni.

Tehát te a mozgással, tánccal tudod közvetíteni az angyalok segítségét, üzenetét. Csodálatos, nagyon tetszik, biztosan elmegyek egy ilyen órádra.

Szeretettel várlak. – mosolyog. – Mindenki nagyon jól érzi magát tőle.

Ezen kívül, ha jól tudom, táncórákat is tartasz, ugye?

Igen, a BME Sportközpontban tartok órákat hétköznap heti két alkalommal: hétfőn és csütörtökön, illetve a workshopokat hétvégente. Egyéni konzultációkra, magánórákra is van lehetőség.

Milyen táncot tanítasz?

Mindig, amire szükség van: eredetileg jazz-balettot tanultam, majd évekig aktív versenytáncos voltam, később nyitottam a modern táncok világa felé: hip-hop, girly, sensual high heels, stb... A hölgyeknél örök téma a nőiesség. Úgyhogy ezt szoktuk heti rendszerességgel fejleszteni, de egy lélekmelengető jazz alapú koreográfiát, vagy egy latinos, mediterrán örömtáncot is szívesen tanítanok a hétköznapokban. A csoportok létszámát a hatékonyság érdekében maximalizálom 20 főre.

Mi az amivel még foglalkozol?

Most egy új irány is elindult az életemben, ugyanis a Showszínház koreográfusaként tevékenykedem. Ez egy hosszútávú projekt, a következő darab A Fal című musical lesz, június 30.-i Groupama Aréna premierrel, 20 fős tánckarral. Bár Európa-szerte koreografáltam már rövidebb műsorszámokat, de ez egy egészen más, új vonal, nagyon izgatott vagyok.

img_4989.JPG

Milyen útravalóval búcsúznál az angyal és zeneszerető olvasóinktól?

Arra hívnám fel a figyelmeteket, hogy aki szereti a zenét, gondoljon bele abba, hogy időnként miért éppen egy bizonyos dal csendül fel a rádióban, figyeljetek a szövegére, és hogy miért éppen akkor talált meg. Soha nem véletlen, és picit jobban figyeljünk ezekre a különleges, angyali üzenetekre is.  Csodálatosak, Útmutatóak.

Ezzel teljesen egyet értek, velem folyamatosan előfordul, hogy eképpen üzennek, és vidítanak fel, és adnak reményt egy egy szituációban.

Nagyon szépen köszönöm Yvette ezt a beszélgetést, és sok sikert kívánok mindenhez, amit csinálsz, fantasztikus vagy!

Yvette tanfolyamairól a Facebook oldalán találhatsz bővebb információt: Healthy Mind & Healthy Body Yvette Wellai:  www.facebook.com/healthymindhealthybodyYvetteWellai/    

Instagram: @yvette_wellai

Yvette youtube csatornája:  www.youtube.com/watch?v=SHwldMX2hlg

Az „Angyalokkal Szárnyalók” c siker könyvet országszerte a könyvesboltokban megtalálod, és ide kattintva megrendelheted online is.

Ide kattintva beleolvashatsz a könyvbe.